IT-support og helpdeske

Helpdeske og onsite it-support vil være begrænset den næste måneds tid, da it skal supportere de digitale eksaminer ST.

09.12.2016 | Susan Askøe Lössl

I løbet af den næste måneds tid, skal IT afsætte mange ressourcer til at understøtte digitale eksamener. Flere hundrede studerende skal supporteres flere dage, og det betyder, at vi må skære i andre nære ydelser, da vi har brug for alle hænder.

I vil derfor opleve, at Navitas og Katrinebjerg Helpdeskene nogle timer om formiddagen og eftermiddagen kan have skilt på døren, som fortæller, at der er midlertidigt lukket. Vi henviser til, at man kan ringe til 87154010 for at få hjælp. Vi starter allerede i næste uge.

Vi bliver også nødt til at aflyse Onsite-aftaler. Vi mangler at skemalægge en del af januar, men jeg kan forestille mig, at vi aflyser ugen op til jul og de første to uger af januar.

Der er desuden lukket for onsite it-support mellem jul og nytår.

Jeg håber på forståelse for vores ressourcemæssige udfordringer her i eksamensperioden. Husk at vores Campus Helpdesk er bemandet normalt.

Med venlig hilsen

Susan Askøe Lössl

Medarbejdere
79466 / i31